23 ianuarie 2012

Înţelepciunea săptămânii - versetele 1 şi 2 din 52

.

Un îndemn-dorinţă care mi-a plăcut mult şi pe care îl aveam şi eu de ceva vreme în suflet, l-am găsit răsfoind blogul Irinei, mai precis postarea de aici:

Memorează un verset pe săptămână!

Pentru că ne aflăm deja în săptămâna patru şi nu am postat rândurile din Scriptură alese spre memorare, m-am hotărât să recuperez în două postări alăturate versetele "pierdute" şi să ajung "la zi" :).

O să scriu pe cartonaşe versetele săptămânale, astfel încât să le am mereu cu mine până le memorez, apoi le voi folosi ca semne de carte. În paralel, le voi scrie într-un jurnal de suflet în care se vor strânge de-acum încolo toate versetele de fiecare luni.

Primul verset...


Iar El, răspunzând, a zis: Scris este: "Nu numai cu pâine va trăi omul, ci cu tot cuvântul care iese din gura lui Dumnezeu".
Matei 4, 4

...şi cel de-al doilea:

Descoperă Domnului calea ta şi nădăjduieşte în El şi El va împlini.
Psalmii 36, 5


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails