31 decembrie 2015

Gând bun!


"Viaţa este o surpriză. Dacă trecem pe lângă oameni fără să-i privim cu dragoste pierdem zâmbetul lor. Privirea este o chemare, o staţionare în suflet. Iubirea nu e doar ceea ce dă inima, ci ceea ce dă glasul, privirea, mâna pe care o întinzi.

Nu ai nevoie de multe ca să fii fericit; un cântec şi puţin infinit. 
Lumea e făcută din foarte puţin. Oricât de palidă ar fi ziua totul este trecător. Adormi, te trezeşti. Aproape, departe sunt doar nişte valori date de minte. Cântec de pace, cântec de război. Arme pentru vorbe.
Când trec anii, ce lasă în urma lor? Geamuri fumurii. Ne jucăm cu dragostea, de-a dragostea. 
Zâmbetul este atunci când colţurile gurii sunt dulci în sus. Chiar dacă uneori mai coboară, acel contur al buzelor este într-un balans. Şi nu se poate stinge în întuneric. Şi ochii ştiu să surâdă. Şi mâinile. Totul în toate."
(părintele Hrisostom Filipescu)

Nu, azi nu e zi de bilanţ. Căci, în opinia mea, bilanţul e un necesar al fiecărei zile, ca să te împaci tu cu tine, cu alţii, cu Doamne. Azi e zi de mulţumire, de recunoştinţă, de bucurie. 
Sunt bucuroasă pentru tot ce am, pentru tot ce am primit. Pentru oamenii dragi de lângă mine, pentru prilejuri, pentru întâmplări. Pentru mama. 
Sunt uşor tristă gândind la iubiţii sufletului meu pe care i-am pierdut...dar locul lor e mereu cald în inima mea. Sunt tristă pentru întâmplările şi întâlnirile mai puţin bucuroase pe care le-am trăit şi care încă străjuiesc ca o umbră clipele în care privesc înlăuntrul meu. Dar peste tot şi toate, azi pot să aştern bucurie...pentru că de-a lungul drumului acestuia minunat care e viaţa, Cineva m-a învăţat să am, întâi de toate, nădejde.

An cu inimă plină şi bucuroasă să avem, dragii mei toţi, virtuali şi reali!
Gând bun!







30 de comentarii:

  1. La multi ani buni, om frumos! Tare frumos stii tu sa asterni cuvintele, ca un magician, ca un compozitor care cauta balansul perfect intre sunet si liniste. Tare iti multumesc pentru ceea ce impartasesti cu noi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu îţi mulţumesc pentru dragoste şi pentru dulceaţa cuvintelor tale...La mulţi ani, frumoşi şi bucuroşi!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulţumesc din suflet, părinte, an cu roadă bună şi biruinţi!

      Ștergere
  3. Frumos stii tu sa alegi vorbele! :)
    Iti doresc ca 2016 sa vina pentru tine cu sanatate, pace si bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Iti doresc un an bun, plin cu zile minunate in care bilantul sa fie mereu pe plus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Loredana! Bucurie şi binecuvântare şi vouă! Şi multă sănătate! Îmbrăţişări!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Te îmbrăţişez în acelaşi duh, draga mea! Şi aştept să dăruieşti...:)

      Ștergere
  6. La multi ani! Un an nou cu cu bucurii! Carmen

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa mi-am spus si eu - ultima zi din an nu e un sfirsit si nici prima zi din anul urmator nu e un inceput. Omul trebuie sa puna inceput bun fiecarei zile, sa fie recunoscator in fiecare clipa si sa priveasca la ziua cea trecut atunci cind pune capul pe perna.

    Domnul sa ne ajute sa si punem in practica!

    Un an cu bucurie si liniste iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai scris frumos, din suflet, cuvintele tale dau nadejde. Imi e dor de tine aici, te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te îmbrăţişez şi eu, cu dor....Şi mie îmi e dor de mine, aici...

      Ștergere
  9. Ce frumos ai scris, suflet frumos! An bun iti doresc! Din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vorbe minunate, draga mea... O oaza de bucurie si nadejde e sufletul tau! Domnul sa iti rasplateasca dragostea...
    Un An Nou cu bucurie si rod duhovnicesc sa ai alaturi de cei dragi inimii tale! Te imbratisez intru Domnul! Maica Domnului sa te mangaie...
    Cu dragoste, Sara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sara mea dragă...te îmbrăţişez şi eu cu toată inima şi cu dorul neostoit. Un an cu roadă bună şi ţie! Cu drag!

      Ștergere
  11. La multi ani cu bucurii draga Mariana! Imi e dor de postarile tale!!! ...

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani!
    Te asteapta o leapsa pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  13. frumos sufletului meu este citatul înscris de tine aici !
    eşti cam tristă deşi vorbeşti de un cuvânt mare: nădejdea !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga Mariana te-am nominalizat la o leapsa, daca ai timp si chef. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Hristos a inviat! Multa bucurie si inspiratie! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani!!! Da un semn, draga mea, sper ca esti bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mariana, ce mai faci? Cum esti? Sper ca bine. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  18. Hristos a inviat!
    Te reastept pe blog
    :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ramona...sunt bine! N am mai scris de o veșnicie pe blog, n am mai intrat, de ani, să moderez comentariile. Mulțumesc de gânduri! Poate ai să vezi răspunsul. Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails