21 august 2010

Cu fiecare om bun care trăieşte în lume, răsare un soare...


"Un om bun este ca o luminiţă care colindă prin noaptea lumii noastre şi, în calea sa, aprinde iarăşi stelele stinse.

Binele pe care oamenii îl fac în prietenie şi iubire este dincolo de eficienţă şi concurenţă. Nu poate fi măsurat, nu poate fi stabilit în statistici. Este mult mai profund, este ca un curent marin cald, nevăzut, dar care se simte la ţărmul unei lumi în care de prea mult timp oamenii au îngheţat de frig printre oameni.


A trăi înseamnă a îmbrăţişa oameni şi lucruri şi a le da apoi drumul ca să înflorească în faţa lui Dumnezeu.
A trăi înseamnă a fi recunoscător pentru lumina şi pentru iubirea, pentru căldura şi afecţiunea care există pur şi simplu în oameni şi lucruri.
A trăi înseamnă a considera totul ca un dar al lui Dumnezeu, a lăsa totul să fie darul lui Dumnezeu, a nu stăpâni nimic şi pe nimeni şi a te bucura de fiecare stea care cade din cer.


Un prieten. Un om care merge cu tine, un timp, pe acelaşi drum. Nu mai eşti singur. Doi prieteni nu privesc unul la celălalt, ci privesc împreună înainte. Ei nu se caută unul pe celălalt, ei caută împreună ce îi trebuie fiecăruia.

Un prieten în viaţa ta este pâine şi vin...



Să devii un om mai bun...atunci, bucăţica de lume în care trăieşti va deveni o bucăţică de lume mai bună!"

Phil Bosmans - Cuvinte pentru a fi om

Cuvinte pentru oameni dragi...pentru prietenii mei reali, pe care pot să-i îmbrăţişez şi să-i ţin de mână şi pentru cei virtuali, cărora pot să le mulţumesc doar, de la distanţă, pentru toate bucuriile pe care mi le-au dăruit prin bolgurile lor şi pentru tot ce m-au învăţat.

Şi legat de tot ce am postat, un gând special Adrianei
, cu toată dragostea şi aprecierea!






.

6 comentarii:

  1. Iti multumesc pentru ca ma porti si pe mine in gandurile tale, chiar daca nu sunt acel om bun din aceste frumoase cuvinte. Am intalnit de-a lungul vietii numai oameni buni si asta este un mare dar adaugat la toate celelalte pe care le-am primit de la Dumnezeu.

    Chiar daca intre noi sunt sute de km, imbratisarile se simt, mai ales daca zambim atunci cand ne imbratisam.

    Te astept astazi, din pacate doar virtual, pe blog, la o cafea.

    Imediat ce plec de la tine, o comand pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mariana, Mariana, Piata Mica...terase mari...imi palce ideea cu terasa din inimile noastre, mai ales ca inima mea este si prin acele locuri. Ai tema de casa: O fotografie mai amanuntita de la terasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adriana, o sa-mi fac tema, mi-a placut mereu sa am lectiile facute! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine esti tu,micuta stea din praf de stele,sa poti trai in lumina cerului ,si ingerii sa te iubeasca pt ca meriti. sa fi precum o stanca in drumul tau ,sa nu te lasi invinsa de nimic. esti unica in univers

      Ștergere
    2. Da, exact aşa sunt, un fir de praf, minuscul, neînsemnat, dar minunat şi iubit de Dumnezeu. Aşa suntem cu toţii, întocmirea mâinilor Lui şi rodul dragostei Lui desăvârşite.
      Hristos a înviat!

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails