29 septembrie 2014

O cafea în aşteptare. Pentru iubitorii de animale :)


Bună dimineaţa la cafeluţă!
Dacă nu poate ajunge la voi aroma proaspătă şi delicioasă, mă gândesc că sigur va ajunge mesajul şi buna dispoziţie :)

Sursa Google

Un bărbat a scris o scrisoare şi a trimis-o pe adresa unui hotel mic şi cochet din vestul Statelor Unite, pe care intenţiona să-l viziteze în concediu. Iată ce a scris el în scrisoare:
"Doresc să poposesc în hotelul dumneavoastră câteva zile, însă aş dori foarte mult să îmi aduc şi câinele. Este un animal bine dresat şi foarte cuminte. Credeţi că aş putea dormi cu el în cameră?"
Bărbatul a primit prompt răspunsul de la propietarul hotelului:
"Am condus acest hotel timp de foarte mulţi ani şi niciodată nu mi s-a întâmplat ca vreun câine să-mi fure prosoapele, aşternuturile, tacâmurile sau tablourile de pe pereţi.
Nu a trebuit să arunc niciodată un câine în stradă în miez noapte pentru că beat fiind, făcea scandal şi îi deranja pe ceilalţi clienţi. Şi nici nu mi s-a întâmplat niciodată ca un câine să se furişeze şi să fugă pentru a nu-şi plăti cazarea. 
De aceea, câinele dumneavoastră este binevenit în hotelul meu. Mai mult de atât, dacă garantează pentru dumneavoastră, veţi fi binevenit şi dumneavoastră!"
(Karl Albrecht şi Ron Zenke, Sevice America)


Săptămână cu bucurii tuturor!


10 comentarii:

  1. Multumim de cafea, de poveste, de buna dispozitie si ma gandesc amar ca gazdele aveau si dreptate.......
    Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Ana, te mai poftesc. Erau îndreptăţite gazdele să gândească aşa, am zis şi eu :)

      Ștergere
  2. :))))), fratele meu care are catel mic mi-a trimis alta"se spune ca cel mai bun prieten al omului e cainele si totusi nici cel mai mare dusman al meu nu se uita la mine in timp ce face pipi pe covorul din sufragerie""

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai amuzat....multumesc si de cafeluta....chiar nu am baut azi. O saptamana binecuvantata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Ramona, te mai aştept la cafeluţă :)
      Zile binecuvântate şi ţie, lângă frumuseţile tale!

      Ștergere
  4. :)))) amuzant!
    O săptămână frumoasă, draga mea!
    Te-mbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails