26 martie 2014

Dar de la Sfântul Luca








 În seara aceasta, târziu, am aflat şi eu, nespus de bucuroasă, că Sfântul Luca vrea să călătorească la Anca, la Cluj, care a spus aşa:
 "Să dea Dumnezeu să ajungă aceste minunate daruri acolo unde este cea mai mare nevoie de ele! Doamne ajută!".
Dragă Anca, nimic nu-i întâmplător...se pare că micuţul tău Luca l-a aşteptat şi-l va ospeţi pe Marele Luca...
Să vă fie de mare folos şi mângâiere!

Lasă-mi un semn pe laportilecerului@yahoo.com, ca să putem lua legătura. Şi mi-ar place să-mi scrii, când vei putea, două rânduri despre "întâlnirea" ta cu Sfântul Luca al Crimeei.


5 comentarii:

  1. Felicitari, sa va fie cu folos:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai asezat pentru extragere! Anca, da, nu e intamplator deloc! Felicitari, sa va fie spre folos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos scrii tu de mina!!!

    Am auzit de Sf. Luca, dar nu am citit nimic. Am vazut, in schimb, cartea in vitrina de la biserica de la noi. Stii? Avem biblioteca crestina la biserica cu fise la dosarel. Imprumutam, citit si le ducem inapoi. Multe carti pe care mi le doream le-am gasit acolo!

    Te astept sa mai scrii, sa ne spui cum a fost de Pasti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Amedeya! :)
      Ce frumos că aveţi biblioteca la biserică, mai rar astfel de iniţiative în parohii...te-ndemn să citeşti despre Sfântul Luca al Crimeei, sunt sigură că o să-ţi placă mult.
      O să revin pe blog în curând, am avut o perioadă mai grea şi n-am avut stare să scriu...îţi mulţumesc de trecerea pe-aici!
      Doamne-ajută!

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails